تور آلمان ارزان: ثبت رکورد ابتلا به کووید19 در آلمان از شروع همه گیری

به گزارش مجله آیرخ، براساس آمارهای رسمی امروز (دوشنبه)، تعداد موارد ابتلا به کووید19 در آلمان به بالاترین سطح خود از زمان آغاز همه گیری در این کشور رسیده و پزشکان هشدار دادند که به منظور ارائه خدمات مورد احتیاج بیماران کرونایی در بیمارستانها، جراحی های غیرضروری را در هفته های آینده به تعویق خواهند انداخت.

تور آلمان ارزان: ثبت رکورد ابتلا به کووید19 در آلمان از شروع همه گیری

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، بر اساس آمارهای رسمی، اندازه شیوع هفت روزه کووید19 (تعداد افرادی که در هر 100 هزار نفر طی هفته گذشته به کووید19 مبتلا شده اند) به عدد 201.1 افزایش یافته که این آمار بالاتر از رکورد قبلی ثبت شده یعنی 197.6 در دسامبر سال گذشته بوده است.

بر اساس گزارش ها، مجموع مبتلایان به کووید19 در آلمان از چهار میلیون و 767 هزار و 33 نفر در روز گذشته (یکشنبه) به چهار میلیون و 782 هزار و 546 نفر رسید. بعلاوه تعداد فوتی های ناشی از عوارض ابتلا به این بیماری نیز در این کشور با افزایش 33 نفری در مجموع به 96 هزار و 558 تن رسیده است.

نخست وزیر استان بایرن در آلمان با توجه به شیوع گسترده بیماری کووید19 و ثبت رکورد مبتلایان به این بیماری در این کشور، خواهان انجام اقدامات قاطع تری به منظور کنترل شیوع این بیماری شد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویتز، به گفته یکی از مقامات بهداشتی آلمان، در پی افزایش مورد انتظار موارد ابتلا به کووید19 در این کشور در هفته های آینده، بعضی از عمل های جراحی غیر ضرور و برنامه ریزی شده به تعویق خواهند افتاد.

کشور آلمان در حال حاضر درگیر موج چهارم شیوع کرونا است و این درحالیست که آمارها حکایت از اوج گیری مجدد کرونا در روزهای اخیر در شماری از کشورهای اروپایی دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آذر 1400 بروزرسانی: 9 آذر 1400 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 2051

به "تور آلمان ارزان: ثبت رکورد ابتلا به کووید19 در آلمان از شروع همه گیری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: ثبت رکورد ابتلا به کووید19 در آلمان از شروع همه گیری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید