یونیسف 2 میلیارد دوز واکسن کرونا به کشور های فقیر ارسال می نماید

به گزارش مجله آیرخ، صندوق بچه ها سازمان ملل اظهار داشت در سال آینده میلادی پروژه ارسال واکسن کرونا به کشور های فقیر را عهده دار خواهد بود.

یونیسف 2 میلیارد دوز واکسن کرونا به کشور های فقیر ارسال می نماید

به نقل از خبرگزاری رویترز، صندوق بچه ها سازمان ملل بیان کرد دو میلیارد دوز واکسن کرونا را به کشور های در حال توسعه و فقیر ارسال خواهد نمود.

یونیسف روز دوشنبه بیان کرد این نهاد سازمان ملل با همکاری سازمان جهانی بهداشت و در قالب طرح کوواکس در نظر دارد تا سال 2021 نزدیک به دو میلیارد دوز واکسن کرونا را به کشور های فقیر ارسال کند.

این نهاد سازمان ملل همچنین بیان کرد همکاری خود را با 350 شرکت هواپیمایی و کشتیرانی برای انتقال واکسن کرونا به بسیاری از کشور های فقیر شروع نموده است. یک مقام مسئول صندوق بچه ها سازمان ملل در این باره توضیح داد این همکاری ارزشمند برای زمان طولانی ادامه خواهد یافت تا از ظرفیت کافی حمل و نقل برای اجرای این پروژه عظیم بهره گرفته گردد.

یونیسف به دلیل پیشینه دسترسی نابرابر به واکسن بیماری ها حتی پیش از همه گیری ویروس کرونا، در کوشش برای ورود به فرایند انتقال واکسن به کشور های فقیر و در حال توسعه است.

تا به امروز کشور های روسیه، چین و آمریکا بیان کردند واکسن هایی برای مقابله با بیماری کرونا فراوری نموده که به آزمایش های بالینی خوب پاسخ داده است.، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1516

به "یونیسف 2 میلیارد دوز واکسن کرونا به کشور های فقیر ارسال می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یونیسف 2 میلیارد دوز واکسن کرونا به کشور های فقیر ارسال می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید