روایت یک روانشناس از افرادی که از ترس، کرونا گرفتند در مکث

به گزارش مجله آیرخ، برنامه تلویزیونی مکث امشب میزبان روانشناسی است که آسیب های ترس از بیماری کرونا را برا مخاطبانش بازگو می نماید.

روایت یک روانشناس از افرادی که از ترس، کرونا گرفتند در مکث

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، پس از همه گیر شدن بیماری کرونا در کشور، یکی از نگرانی های همه ما ابتلای خود یا عزیزان مان به این بیماری است. اما آیا این نگرانی باید منجر به ترس، اضطراب و یا تشویش روحیه مان گردد؟ مرز بین احتیاط و وسواس ذهنی کجاست؟

در بیست وهشتمین قسمت از برنامه مناسبتی مکث که آدینه شب ساعت 19:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد، داریوش کاردان میزبان دکتر حمید یعقوبی روانشناس است و با هم درباره دوران کرونا و مسائل و بیماری های روحی مخصوص این دوران، همدلی زوجین در روز های قرنطینه، اختلاف های زن و شوهری که در دوران کرونا بالا گرفت، افرادی که از ترس کرونا به این بیماری مبتلا شدند و... به تبادل نظر خواهند پرداخت.

برنامه مکث ویژه ماه مبارک رمضان شبکه 2 قبل از افطار با نگاه ویژه به کرونا سراغ قصه های اجتماعی می رود، قصه های آدم ها و موقعیت هایی که قبل و بعد از کرونا حال و روزشان عوض شده است. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندانی نظیر گلاره عباسی، فریبا متخصص، فرناز رهنما، پیغام دهکردی، الهام پاوه نژاد، داریوش رسول نجفیان، کاردان، چنگیز جلیلوند، گیتی خامنه، مریم سعادت، رضا رفیع و... صاحبان داستان های اجتماعی مربوط به کرونا ضبط و پخش می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ayrokh.ir شناسه مطلب: 1201

به "روایت یک روانشناس از افرادی که از ترس، کرونا گرفتند در مکث" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت یک روانشناس از افرادی که از ترس، کرونا گرفتند در مکث"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید